Klantenservice
1 Informatie over ons bedrijf
1.1 U kunt ons op de volgende manieren bereiken:

 

E-mail : info@lienslinnenwinkel.nl

Telefoon : (0575) 51 18 17

 


Bezoekadres:

Achterhoven 90

7205 AP Zutphen

 

Postadres:

Anna van Goghstraat 21

7207 KN Zutphen

 

Wij werken uitsluitend op afspraak om zeker te weten dat wij u goed van dienst kunnen zijn. Er is geen contant geld aanwezig, u kunt wel per pin betalen.

1.2 Enkele bedrijfsgegevens:

Kamer van Koophandel : 08 11 39 48
BTW-nummer :  NL8169.59.389.B01


Bank : ABN Amro te Zutphen
Rekeningnummer : 44.20.38.461

Iban-nummer : NL39ABNA0442038461
BIC : ABNANL2A

2 Contact
2.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

Lien's Linnen is heel makkelijk bereikbaar via de chatfunctie op deze pagina (rechts onderaan) of via e-mail op het mailadres info@lienslinnenwinkel.nl. E-mails beantwoorden wij doorgaans binnen 24 uur. Daarnaast kunt u ons telefonisch op (0575) 51 18 17 bereiken. Helaas heeft onze telefoonprovider momenteel een grote telefoonstoring. Daardoor zijn wij alleen bereikbaar op (06) 511 865 41. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.


Wanneer wij niet in staat zijn de telefoon aan te nemen, kunt u een boodschap op ons antwoordapparaat achterlaten. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

2.2 Heeft Lien's Linnen een winkel?

Lien’s Linnen heeft een webwinkel en werkt met adviseuses door het gehele land die u onze collectie in uw eigen omgeving kunnen laten zien en waar onze artikelen ook kunnen worden besteld.

Daarnaast is het centrale magazijn gevestigd aan de rand van Zutphen. De locatie is Achterhoven 90, 7205 AP Zutphen. U kunt ons hier bezoeken, echter kan dit uitsluitend op afspraak, dit onder andere om er zeker van te zijn dat er iemand aanwezig is die u van dienst kan zijn.

Er is geen contant geld aanwezig, maar wij hebben wel een betaalautomaat, zodat u met uw pinpas kunt betalen.

2.3 Ik heb een klacht; wat nu?

Indien u onverhoopt een klacht heeft, dan horen we dat graag van u. Wij zullen er dan alles aan doen om deze tot tevredenheid op te lossen. U kunt contact opnemen via info@lienslinnen.nl. Wij streven er naar uw mail zo snel als mogelijk te beantwoorden.

Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer (0575) 51 18 17.
3 Betalen en verzending
3.1 Hoe kan ik betalen?


U heeft bij ons meerdere betaalmogelijkheden. Al onze betaalmethoden zijn gegarandeerd veilig.

U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Ideal, creditcard of PayPal
U kunt snel, safe en simpel betalen met IDEAL; de meest gebruikte en gemakkelijke manier om te betalen vanuit Nederland. Na uw bestelling logt u automatisch in op de site van uw bank om de betaling (net zoals bij internetbankieren) gemakkelijk af te ronden. Betalen via Ideal werkt het snelst, is zeer gemakkelijk en uiteraard veilig. 

Uiteraard kunt u ook via Paypal, Bancontact / Mister Cash, Belfius, KBC, Giropay, ING HomePay, Sofort Banking of creditcard betalen, dit werkt even snel als Ideal en is ook volkomen veilig. Aan het betalen via PayPal zijn wel kosten verbonden. Dit is 3,4% van het totale bestelbedrag en wordt automatisch in rekening gebracht tijdens het afronden van uw bestelling en betaling.

Vooruituitbetaling

Daarnaast kunt u het bedrag ook overmaken op rekening van Lien’s Linnen.
• Vooruitbetalen is veilig
• Houdt u rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Bij een vooruitbetaling maakt u het totaalbedrag, na invoering van uw bestelling op onze website, zelf over op onze rekening. U ontvangt, na het plaatsen van uw bestelling, direct een bevestiging per e-mail van uw bestelling, het totaalbedrag dat voldaan dient te worden en de betalingsgegevens. Zodra wij het totaalbedrag hebben ontvangen wordt uw bestelling meestal dezelfde werkdag of de eerste daarop volgende nog verstuurd (m.u.v. maatwerk artikelen).

Let op: Indien u kiest voor vooruitbetalen, dan worden producten die voorradig zijn bij lienslinnenwinkel.nl 5 werkdagen voor u vastgehouden. Indien het totaalbedrag niet binnen deze periode bij lienslinnenwinkel.nl ontvangen is, komen de gereserveerde producten weer ter beschikking voor andere klanten. Wij stellen u hiervan per e-mail op de hoogte.

Rembours
U kunt er ook voor kiezen de bestelling contant te betalen aan de postbode van Post.nl. U dient het volledige bedrag contant en gepast te betalen aan de bezorger en ontvangt direct bij betalen een bewijs van betaling. Vanwege vervelende ervaringen in het verleden zijn wij helaas genoodzaakt om de kosten voor de rembourszending vooraf door u te laten voldoen. 

Heeft u interesse in ons spaarsysteem, dan adviseren wij u contact met ons op te nemen.


3.2 Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer gratis verzending

Bestellingen binnen Nederland en naar België boven de € 150,- worden met DHL kosteloos opgestuurd! Woont u in Duitsland, dan versturen wij bestellingen kosteloos met DHL vanaf een orderbedrag van € 175,-.


Verzendkosten bij bestelbedrag onder de €150,-

Voor bestellingen binnen Nederland tot €150,- rekenen wij €4,95 (voor verzending via DHL in Nederland) handelings- en verzendkosten.


Past uw bestelling in een envelop (NL)?

Betreft het een zending binnen Nederland en past het in een envelop, dan kan het via PostNL tegen postzegeltarief (afhankelijk o.a. van het gewicht)  naar u worden opgestuurd (hier kunt u zelf voor kiezen).
Let op: Enveloppost via PostNL is ten alle tijde op risico van de koper. 


Verzending onder rembours (NL)

Wilt u dat wij het pakket onder rembours (dus met betaling aan de postbode) naar u opsturen, dan geldt er een toeslag van € 11,95. Deze kosten (dus alleen de rembourskosten) dient u voor het versturen aan ons te voldoen, om misbruik te voorkomen.


Verzending naar België of Duitsland

Voor verzending met DHL naar België zijn de verzendkosten € 6,95 bij een bestelbedrag lager dan € 150,-. Ligt het bestelbedrag hoger dan €150,-, dan betaalt u geen verzendkosten.

Voor verzending naar Duitsland met DHL zijn de verzendkosten € 7,95 bij een bestelbedrag lager dan € 175,-. Ligt het bestelbedrag hoger dan €175,-, dan betaalt u geen verzendkosten.


Verzending naar buitenland (m.u.v. België en Duitsland)
Voor bestellingen die naar het buitenland (met uitzondering van België en Duitsland) verstuurt dienen te worden, worden de werkelijke kosten in rekening gebracht.

 

3.3 Binnen hoeveel dagen ontvang ik de bestelling?

Lien’s Linnen verstuurt bijna alle bestellingen naar adressen in Nederland, België en Duitsland met DHL. DHL bezorgt in Nederland van dinsdag t/m zaterdag op het door u aan te geven adres. In België en Duitsland wordt er van maandag t/m vrijdag bezorgd.

Wij streven een 24-uurs levering na ontvangst van uw betaling na, mits de bestelde artikelen op voorraad zijn.

Levering via DHL:

Wordt uw betaling voor 15.45 uur bijgeschreven, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd, indien en zodra alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Wordt de betaling na 15.45 uur bijgeschreven, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd. U kunt ook kiezen voor een expresslevering, wanneer de artikelen op voorraad zijn en een levertijd kennen van 1 tot 2 dagen. Wanneer u kiest voor deze expresslevering, worden de artikelen die voor 14.00 uur zijn besteld, de volgende werkdag voor 11.00 uur bij u bezorgd door DHL express.


Levering via brievenbuspost PostNL:
Brievenbuspost wordt verstuurd met PostNL. Hebben wij uw betaling voor 16.00 uur ontvangen, dan streven wij ernaar het nog dezelfde dag naar u op te sturen.

Gaat het om een  internationale verzending (behalve naar België en Duitsland), dan nemen wij contact met u op. Deze worden verzorgd door Post NL, het voormalige TNT Post. U ontvangt uw pakketje meestal binnen enkele dagen nadat het door ons is verstuurd.


Heeft u een voorkeursdag van aflevering, dan proberen wij hier uiteraard zoveel mogelijk rekening mee te houden. U kunt dit vermelden in het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van uw bestelling of stuur een e-mail naar info@lienslinnenwinkel.nl.

3.4 Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen op lienslinnenwinkel.nl zijn inclusief 21% BTW.

4 Retourneren
4.1 Kan ik ruilen?


Ja dat kan, mits het product in de originele verpakking zit, niet is gewassen/gebruikt en in originele staat is.

 

Om in aanmerking te komen voor het ruilen van het product danwel een restitutie dient aan de volgende voorwaarden voldaan te zijn:

a)     U dient Lien’s Linnen binnen 14 dagen op de hoogte te stellen van de klacht, het verzoek om te ruilen of het verzoek tot restitutie. Dit dient schriftelijk te gebeuren middels een e-mail of brief;

b)    Speciaal op maat gemaakte artikelen (waaronder het bedlinnen gemaakt van Zwitsers satijn door Schlossberg of (Mirabel) Slabbinck, Pichler maatwerk tafellinnen), artikelen die reeds bewerkt, bedrukt of geborduurd of 50% of meer afgeprijsd zijn, kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Hetzelfde geldt ook voor dekbedden en kussens. U zult begrijpen dat deze vanwege hygiënische redenen niet teruggenomen kunnen worden;

c)     Het artikel dient binnen 14 dagen na het overleg met Lien’s Linnen in het bezit van Lien’s Linnen te zijn. Het artikel dient voldoende gefrankeerd aan Lien’s Linnen geretourneerd te worden. De kosten van het retour sturen komen voor rekening van u. Lien’s Linnen is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens deze verzending. Lien’s Linnen zal instructies geven omtrent hoe te handelen m.b.t. het retourneren. Niet voldoende gefrankeerde zendingen / pakketten worden niet geaccepteerd.

d)    Het product dient terug te worden gestuurd in de originele verpakking, ongebruikt, ongewassen, niet beschadigd en met (indien van toepassing) aangehechte kaartjes.

e)     In geval van ruilen voor een ander artikel zullen alleen de verzendkosten voor het opnieuw toesturen en de eventuele meerprijs van het artikel in rekening gebracht worden. Dit bedrag dient vooraf voldaan te zijn op het rekeningnummer van Lien’s Linnen.

f)    Bij verzoek tot restitutie wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen retour gestort op de door Koper aan te geven bank of girorekening indien aan bovenstaande voorwaarden voldaan is.

g)     De door Lien’s Linnen in rekening gebrachte verzendkosten worden niet ingehouden op het terug te storten bedrag; deze krijgt u terug.

i)      Alleen voldoende gefrankeerde zendingen worden aangenomen. Ongeacht de reden van retour zenden. Niet voldoende of geheel niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen en weer retour afzender gezonden (heeft u recht op de portokosten dan worden die verrekend of per bank vergoed).

 

Vergeet in de correspondentie niet om het factuur/bestelnummer van uw bestelling te noemen. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld én door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

 

De geretourneerde artikel(en) moeten binnen 14 dagen na verzending van uw bestelling aan ons geretourneerd én door ons ontvangen zijn.

 

 

U kunt uw retourzending voldoende gefrankeerd terugzenden naar:

 

LiensLinnenwinkel.nl

 

p/a Anna van Goghstraat 21

 

7207 KN Zutphen

 

Niet voldoende gefrankeerde zendingen, worden niet aangenomen.

 

5 Hoe werkt het bestellen?
5.1 Hoe plaats ik mijn bestelling?

Via de volgende stappen plaatst u een bestelling bij ons:

1. Producten selecteren
Kies via de zoekfunctie of de linkernavigatie het product van uw keuze. Heeft u deze gevonden, selecteer dan (indien van toepassing) allereerst de gewenste maat.
Met de knop 'Leg in winkelwagen' voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal dan aan door op het plusje te klikken. Met de knop ‘verder winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het prullenbakje om een product te verwijderen.
Indien u een kortingscode heeft, vult u deze in bij ‘kortingscode’. Daarna klikt u op ‘Activeren’.
Klaar met winkelen? Klik op ‘afrekenen’.

2. Inloggen of account aanmaken
Log in als u al klant bent. Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘registreren’. Bij 'Uw gegevens' vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op ‘volgende stap'.
Overigens als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u ook afrekenen als gast.

3. Verzendwijze
Kies vervolgens de door u gewenste verzendmethode.

4. Betaalmethode
Kies uw betaalwijze: bijvoorbeeld via iDEAL of vooruitbetaling. Kiest u voor vooruitbetaling, dan handelt u zelf het financiële deel van uw bestelling af door middel van het totaalbedrag over te maken op onze rekening. Let wel op; kiest u voor de laatste optie, dan bent u afhankelijk van de snelheid waarmee het totaalbedrag op onze rekening staat. Wij zullen pas tot verzending van uw bestelling overgaan als wij het bedrag hebben ontvangen.

5. Bevestigen
U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?
Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord bent met onze algemene voorwaarden. U kunt de bestelling afronden met de knop ‘volgende stap'. Hiermee gaat u naar het betaalproces.


Neem contact op
* Verplichte velden