Contact- en bedrijfsgegevens

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Lien’s Linnen VOF is heel makkelijk bereikbaar via de chatfunctie op deze pagina (rechts onderaan) of  via e-mail op het mailadres klantenservice@lienslinnenwinkel.nl. E-mails beantwoorden wij doorgaans binnen 24 uur. Daarnaast kunt u ons telefonisch op (0575) 51 18 17 (van buiten Nederland op +31 575 51 18 17) bereiken. 

Wanneer wij niet in staat zijn de telefoon aan te nemen, kunt u een boodschap op onze voicemail achterlaten. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Verdere bedrijfsgegevens:

Bedrijfsnaam : Lien's Linnen VOF, ook handelend onder de naam LiensLinnenwinkel.nl

Kamer van Koophandel : 08 11 39 48

BTW-nummer : NL8169.59.389.B01

Bank : ABN Amro te Zutphen

Iban-nummer : NL39ABNA0442038461

BIC : ABNANL2A

Heeft Lien's Linnen winkels?

Lien’s Linnen VOF heeft een webwinkel en werkt met adviseuses door het gehele land die u onze collectie in uw eigen omgeving kunnen laten zien en waar onze artikelen ook kunnen worden besteld. Wij hebben geen fysieke stenen winkels, maar wanneer u bijvoorbeeld nieuwe beddengoed zou willen bestellen en de stoffen graag in uw slaapkamer zou willen bekijken, dan brengen de winkel bij u thuis wanneer u dit zou willen. Dit is geheel vrijblijvend en zijn hier geen kosten aan verbonden.

Ons centrale magazijn is gevestigd aan de rand van Zutphen. U kunt ons hier bezoeken, echter kan dit uitsluitend op afspraak, dit vragen wij onder andere om er zeker van te zijn dat er iemand aanwezig is die u van dienst kan zijn en u niet voor een gesloten deur komt.

Bezoekadres:

Achterhoven 90

7205 AP Zutphen

Er is op deze locatie geen contant geld aanwezig, maar wij hebben wel een betaalautomaat, zodat u eventueel met uw pinpas kunt betalen.

Let op hier kunnen geen pakketten naar toe worden gestuurd! Hiervoor hebben wij een ander adres, zie hiervoor Verzenden & retourneren.

 

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of met één van onze artikelen, dan horen wij dit graag van u. Dat lukt het snelst als u contact opneemt met onze klantenservice. U kunt de klantenservice het snelst bereiken via mail op klantenservice@lienslinnenwinkel.nl. U ontvangt binnen maximaal 3 werkdagen een reactie op uw klacht.  

Bent u niet tevreden met het antwoord, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. De Europese Commissie biedt hiermee een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten. Wij nemen vrijwillig deel aan deze geschillenbeslechtingsprocedure, bereikbaar op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL.