Verzenden & retourneren

Binnen hoeveel dagen ontvang ik de bestelling?

Lien’s Linnen verstuurt alle bestellingen die in een doos worden verstuurd, naar adressen in Nederland, België en Duitsland, met DHL. DHL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag op het door u aan te geven adres. Zijn het zware of hele grote dozen of internationale zendingen, dan wordt er door DHL bezorgd van maandag t/m vrijdag.

Past uw bestelling in een envelop welke door de brievenbus past, dan verzenden wij deze met PostNL.

Let op: verzendingen naar een postbusnummer zijn niet mogelijk!

Wij streven een 24-uurs levering na ontvangst van uw betaling na, mits de artikelen op voorraad zijn.


Levering via DHL:
Wordt uw betaling voor 15.45 uur bijgeschreven, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd, indien en zodra alle bestelde artikelen op voorraad zijn. Wordt de betaling na 15.45 uur bijgeschreven, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Levering via brievenbuspost PostNL:
Brievenbuspost wordt verstuurd met PostNL. Hebben wij uw betaling voor 16.00 uur ontvangen, dan streven wij ernaar het nog dezelfde dag naar u op te sturen.

Gaat het om een  internationale verzending (met uitzondering van zendingen naar België en Duitsland), dan nemen wij contact met u op. Deze worden veelal verzorgd door Post NL, het voormalige TNT Post. U ontvangt uw pakketje meestal binnen enkele dagen nadat het door ons is verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen binnen Nederland en naar België boven de € 150,- worden met DHL kosteloos opgestuurd! Woont u in Duitsland, dan versturen wij bestellingen kosteloos met DHL vanaf een orderbedrag van €175,-.

Voor bestellingen tot €150,- rekenen wij €4,95 (voor verzending via DHL in Nederland) verzendkosten.
Voor verzending via DHL naar België zijn de verzendkosten € 6,95 bij een bestelbedrag lager dan € 150,- (boven de € 150,- geen verzendkosten).

Ook de verzendingen naar Duitsland gaan via DHL, waardoor wij de verzendkosten hebben kunnen verlagen naar € 7,95 voor bestellingen tot € 175,-, daarboven nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Betreft het een zending in Nederland en past het in een envelop, dan kan het via PostNL tegen postzegeltarief (afhankelijk van o.a. het gewicht) naar u worden opgestuurd. Let op: Enveloppost via PostNL is ten alle tijde op risico van de koper.

Wilt u dat wij het pakket onder rembours (dus met betaling aan de bezorger van DHL) naar u opsturen, dan geldt er een toeslag van € 18,95. Deze kosten (dus alleen de rembourskosten) dient u voor het versturen aan ons te voldoen, om misbruik te voorkomen.

Voor bestellingen die naar het buitenland verstuurt dienen te worden, worden de werkelijke kosten in rekening gebracht, met uitzondering van leveringen naar België en Duitsland. Levering naar België worden door DHL verzorgd voor € 6,95. Leveringen naar Duitsland worden ook door DHL verzorgd voor € 7,95.

 

Kan ik retourneren, herroepen of ruilen?

Ja dat kan, mits het product in de originele verpakking zit, niet is gewassen/gebruikt en in originele staat is.

 

Om in aanmerking te komen voor het ruilen van het product danwel een restitutie dient aan de volgende voorwaarden voldaan te zijn:

a)     U dient Lien’s Linnen binnen 14 dagen op de hoogte te stellen van de klacht, het verzoek om te ruilen of het verzoek tot restitutie. Dit dient schriftelijk te gebeuren middels een e-mail of brief, zodat wij de juiste gegevens m.b.t. het retourzenden aan u kunnen doorgeven;

b)    Speciaal op maat gemaakte artikelen (waaronder ook het bedlinnen gemaakt door Schlossberg of door (Mirabel) Slabbinck), het maatwerk tafellinnen van Pichler en Mirabel Slabbinck, artikelen die reeds bewerkt, bedrukt of geborduurd of 50% of meer afgeprijsd zijn, kunnen niet worden geruild of geretourneerd;

c)     Het artikel dient binnen 14 dagen na uw ontvangst in het bezit van Lien’s Linnen te zijn. Het artikel dient voldoende gefrankeerd aan Lien’s Linnen geretourneerd te worden. De kosten van het retour sturen komen voor rekening van u, tenzij Lien's Linnen bijvoorbeeld een inpakfout heeft gemaakt. Wij zorgen er dan voor dat u de juiste documenten in huis krijgt om uw bestelling te retourneren of wij spreken hier iets anders voor af. Lien’s Linnen is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de terugverzending welke op initiatief van de klant is gedaan.

Niet (voldoende) gefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd. Mocht u uw aankoop willen annuleren, herroepen / ontbinden en/of volledig willen retourneren, dan zullen wij u het totaalbedrag incl. de betaalde bezorgkosten, vergoeden, binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending. De kosten voor het retoursturen, komen voor uw eigen rekening.

d)    Het product dient goed dichtgeplakt, in een doos, terug te worden gestuurd in de originele verpakking, ongebruikt, ongewassen, niet beschadigd en met eventueel aangehechte kaartjes.


U kunt uw retourzending voldoende gefrankeerd terugzenden naar:

LiensLinnenwinkel.nl

Anna van Goghstraat 21

7207 KN Zutphen

Niet voldoende gefrankeerde zendingen, worden niet aangenomen.